מוקד זימון תורים- לשיפור השירות

נפתח מוקד חדש ומתקדם לזימון תורים במרכז הרפואי פדה-פוריה. המוקד פעיל בימים א'-ה' ומנקז אליו למעלה מ250 פניות טלפונית ביום. מאז נפתח המוקד זמן ההמתנה למענה טלפוני השתפר משמעותית ועומד על כדקה בלבד.

בחודש שעבר נפתח מוקד זימון תורים חדש ומתקדם במרכז הרפואי פדה -פוריה,במטרה לשפר את השירות לציבור ולצמצם את זמן ההמתנה של הפונים טלפונית.
שרית עמוס, מנהלת מוקד זימון תורים, מסבירה, "אנחנו מרכזים כאן את כל הפניות באמצעות הטלפון, הפקס ודרך אתר ביה"ח למעלה מ250 פניות מגיעות ביום. אם בעבר היו תלונות על המתנה ממושכת, היום אנחנו מחוברים למערכת ממוחשבת שמציגה על מסך גדול תמונת מצב בכל רגע נתון, והשיפור כבר ניכר. אפילו בשעות העומס זמן ההמתנה הממוצע לא עולה על דקה!"

שמעון סבח, המנהל האדמיניסטרטיבי אשר הוביל את המהלך החשוב לשיפור השירות לציבור מסביר, " עשינו שינוי בתפיסה- כדי להציב את השירות ושביעות רצונם של המטופלים במקום הראשון. הוספנו כח אדם, הכשרנו את המוקדניות, ופתחנומוקד חדש ומתקדם שייתן מענה טוב ומקצועי לציבור המטופלים. בעבר נוצרה בעיה בשל הקושי של הפקידות בקבלת קהל לטפל בו זמנית הן בפניות של מטופלים שמגיעים למרפאותוהן במאות פניות טלפוניות. לכן הפרדנו את השירות הפרונטאלי ואת המוקד הטלפוני והוספנו עוד שלוש עמדות של מוקדניותאשר נותנות מענה רק לפניות טלפוניות. "

המוקד הטלפוני נותן מענה לקביעת תורים למרפאות המקצועיות ולהעברת מידע והסבר למטופל לקראת הבדיקה הרפואית הספציפית אליה קיבל תור . שמעון סבח מסכם ואומר, "המוקד החדש נמצא עכשיו בהרצה, המערכת הממוחשבת נותנת לנו אינדיקציה בזמן אמת כמה ממתינים על הקו, כך שאם נוצר לחץ או עומס אנחנו יכולים לווסת כח אדם קיים ולשחרר את העומס. אנחנו נמשיך ונעקוב ובמידה ויהיה צורך אף נרחיב את שעות הפעילות".

טלפון מוקד זימון תורים: 6652291