מקום ראשון למיון המרכז הרפואי פדה-פוריה

משרד הבריאות פרסם את דרוג חדרי המיון בבתי החולים בישראל . ולפיו מלר"ד (מיון) המרכז הרפואי פדה-פוריה מדורג במקום הראשון וזכה לציון הגבוה ביותר – 89.18 ! , לשנת 2017

משרד הבריאות פירסם הבוקר את תוצאות בקרת המשרד אשר בוצעה במחלקות לרפואה דחופה (מיון) בכל בתי החולים בארץ. מתוצאות הבקרה עולה שמיון המרכז הרפואי פדה-פוריה הגיע למקום הראשון הן בקטגורית בתי החולים הבינוניים והן מקרב כלל בתי החולים. זאת לאחר שזכה לציון הגבוה במיוחד- 89.18 (מתוך 100) .
משרד הבריאות בדק את ביצועי המלר"ד בכל בתי החולים על פי שורה ארוכה של מדדים והציון הסופי מורכב מהציונים שניתנו לכל מדד . מנתוני הבקרה עולה כי במלר"ד המרכז הרפואי פדה-פוריה , זמן ההמתנה וזמן הטיפול יחסית קצרים ומנוצלים היטב , הצוות מקצועי ויש נוכחות של רופא בכיר רוב שעות היממה . מלר"ד המרכז הרפואי הוא הראשון בארץ בו מופעלת בהצלחה מערכת מידע למטופלים.  במחלקה פועלות שתי מערכות מתקדמות וחדשניות, הראשונה לניהול תורים והשנייה מעבירה על גבי מסכי מידע למטופלים ולבני משפחותיהם מידע עדכני על שלבי תהליך הבדיקות והטיפול.
חשוב לציין , כי המטופלים מביעים  שביעות רצון מאד גבוהה מהטיפול ומהיחס כפי שעלה גם מתוצאות סקר שביעות רצון מקיף  שבוצע בקיץ ע"י משרד הבריאות בקרב  כ־11אלף מטופלים. בסקר זכה  חדר המיון של המרכז הרפואי פדה-פוריה לשביעות רצון גבוהה מאד והגיע למקום השני (מבין בתי החולים הממשלתיים) , עם ציון של 78% . בדרוג חדרי המיון לילדים זכתה מחלקת מיון ילדים של המרכז הרפואי לציון גבוה במיוחד – 90% , ודורגה במקום השני בארץ.
ד"ר ארז און, מנהל המרכז הרפואי פדה-פוריה אמר הבוקר , "זו גאווה גדולה! אנחנו מלאי הערכה להשקעה היום יומית של הצוות המקצועי והמסור במלר"ד (מיון). השקענו משאבים רבים לשיפור השירות והטיפול הרפואי במחלקה. החל מהכנסת מערכות מתקדמות לניהול תורים והעברת מידע למטופלים על שלבי הטיפול , תוספת כוח אדם מנהלי, עוזרי רופא ותגבור לצוות הסיעודי ושיפור התשתיות. המאמץ המשולב הזה מאפשר לנו לתת שירות מקצועי יותר וטוב יותר למטופלים שלנו ועל כך גאוותנו. נמשיך לשפר ולהשתפר, לרווחת כלל המטופלים ובני משפחותיהם".

ד"ר ערן טל אור, מנהל המלר"ד סיכם ואמר, "יש פה שיתוף פעולה והתגייסות מלאה של כל הצוות, כשהמטרה ברורה לתת את הטיפול והשירות היעיל והאיכותי ביותר למטופלים שלנו , תוך הקפדה על זמן המתנה קצר. אני גאה בצוות שלנו , נפעל כדי לשמור על ההישג החשוב הזה ".