מיכל ביליה (37) נכנסה לאחרונה לתפקיד מנהלת חווית השירות, במרכז הרפואי פדה-פוריה. ההתמקדות בשירות ובחוויית המטופל היא במסגרת העמקת הפעילות של המרכז הרפואי לשיפור השירות למטופל ולבני משפחתו.
מיכל ביליה, בעלת תואר שני במנהל ציבורי באוניברסיטת חיפה, צברה ניסיון רב בהובלת תהליכי שיפור ופרויקטים רוחביים בחברת בזק בה עבדה במשך 18 שנים.
"זכיתי להצטרף למרכז רפואי, ששם במרכז את המטופל ומשפחתו כחלק מהתרבות הארגונית. המטרה שלי היא להמשיך ולחזק את היתרון הייחודי של המרכז הרפואי, היחס האישי לכל מטופל והאווירה המשפחתית. אני מאמינה גדולה בשירות ובתהליכים תומכים לשיפור החוויה, שעובר מטופל בהגיעו למרכז הרפואי, ארצה לשמש אפיק תקשורת ישיר, ולחזק את הקשר בין באי המרכז הרפואי לצוות העובדים וההנהלה. לפעול מתוך הקשבה ומציאת פתרונות תוך שימוש בטכנולוגיות חדשניות" .