כ15 מעובדי מוקד זימון תורים ומרפאות חוץ במרכז הרפואי פדה-פוריה עברו בחודש שעבר, סדנה ראשונה לשיפור השירות ומיומנויות תקשורת. הסדנה כללה שלושה מפגשים, בני שלוש שעות כל אחד, במהלכם העבירה מנהלת חווית השירות במרכז הרפואי, מיכל ביליה, תכנים כמו: דמות המטופל ציפיות ומתחרים, מבנה שיחה אפקטיבי, כלים וסימולציות בנושא שפה חיובית מקדמת ועוד. מיכל ביליה סיכמה את הסדנא הראשונה וציינה כי " היתה אוירה מצוינת של שיתוף ורצון ללמידה. נהלנו דיונים מרתקים מתוך רצון לזהות בעיות במתן שירות, ודרכים לשיפור".
שרית עמוס, מנהלת מוקד זימון תורים, שהשתתפה בסדנא יחד עם עובדות המוקד ציינה , "הסדנא חידדה את נושא מתן השירות מול המטופלים, החל מהטון שבו אנחנו מדברים, כמה חשוב להיות קשובים ולייצג את המרכז הרפואי בצורה הטובה ביותר... קיבלנו עוד כלים למצוא פתרונות במצבי משבר או קושי ולהתמודד עם מצבים של התנגדויות , כמו לדוגמא כשהמטופל לא מוכן לקבל תשובה ותור לתאריך רחוק לטעמו ".
מיכל ביליה ציינה כי המטרה היא לארגן עוד סדנאות ומפגשים ולהטמיע ערכי שירות בתרבות הארגונית ובקרב כלל נותני השירות במרכז הרפואי.