מצטיינים באקרדיטציה!

המרכז הרפואי צפון(פוריה) עבר בהצטיינות יתירה את המבדק הרביעי! של ארגון ה JCI כמרכז רפואי אקדמי. ד"ר ארז און, מנהל המרכז הרפואי, " אני גאה בעובדי המרכז על המחויבות העמוקה, המסירות והמקצועיות. הבקרים התרשמו מאד מרוח המרכז הרפואי ומהדבקות במשימת העל -טיפול רפואי איכותי ומקצועי לרווחת המטופלים".

המרכז הרפואי צפון(פוריה) -מרכז רפואי אקדמי מצטיין! בין התאריכים 11.12. – 15.12 התקיים מבדק האקרדיטציה הרביעי של המרכז הרפואי, גם אותו צלחו עובדי המרכז הרפואי בהצלחה ובהצטיינות יתירה . תקן הסמכה מטעם ה-JCI,  משמעו הכרה כמוסד מוסמך לאיכות ולבטיחות  מטופלים ומשפחותיהם. מדובר בהסמכה המובילה בעולם לאיכות ולבטיחות הטיפול בבתי חולים. ההסמכה ניתנה לאחר שנבדקו למעלה מ 2001,  אלמנטים מדידים
 ב-16 תחומים מרכזיים וביניהם: בטיחות הטיפול התרופתי, מניעת זיהומים, תקשורת בין צוותים, ניהול הטיפול במשאב האנושי ועוד. ההצלחה במבדק מציבה את המרכז הרפואי פדה- פוריה בשורה אחת עם בתי החולים המקצועיים בעולם, העומדים ברמה גבוהה של איכות ובטיחות.

כזכור, במבדק השני ב2016 ,עשה המרכז הרפואי פדה-פוריה היסטוריה בפעם השנייה לאחר שהיה למרכז הרפואי הממשלתי הראשון בצפון שעבר את מבדק האקרדיטציה וקיבל הסמכה כמרכז רפואי אקדמי, ובהצטיינות !

ד"ר ארז און,  מנהל המרכז הרפואי  אמר,  "אנו מלאי גאווה, תוצאות המבדק הן מדהימות, בכל קנה מידה. מעבר לתוצאות, קבלנו משוב יוצא דופן מהבקרים, על רוח המרכז הרפואי, המסירות, האכפתיות והנחישות להיות הכי טובים. ההכרה היא פרי עבודה יום יומית שלכם, בהתאם לנורמות וכללים בינלאומיים המהווים את הסטנדרט בטיפול. ההכרה היא עדות לכך שאימצנו תרבות של איכות לאורך זמן, ואנו נוקטים בכל הצעדים המקובלים למען בטיחות המטופל. כמו כן, הטמענו תהליכי שיפור, המעודדים אותנו להמשיך ולהשתפר בתחום האיכות והשרות".

נועה כספי מרכזת האקרדיטציה ציינה כי במסגרת המבדק הגיעו  ארבעה בוחנים מטעם ארגון
ה JCI  אשר סקרו לאורך השבוע  את כל  תחומי העשייה: מהמעבדות ותחזוקת המבנים דרך  מחלקות האשפוז ועד הרשומות הרפואיות. בכל אתר נבדקה ההקפדה על יישום נהלים, סדרי עבודה, תיעוד פעולות רפואיות, תקינות ציוד רפואי כולל בדיקת מצוינות וניהול המרכז הרפואי.

מלכה אמר מדמון מנהלת הסיעוד הודתה לעובדים ואמרה, " אני רוצה להודות לכם על ההתגייסות. על ראיית צרכי המטופל, על הטיפול האיכותי והבטיחותי שהיטבתם להציג לבקרים.
הבקרים התרשמו מאוד מניהול הטיפול של כלל הצוותים, מהאיכות, מהחשיבה שלכם לעומקם של תהליכים ומהיכולת שלכם לנהל מדדי איכות מקוריים ומועילים".